Monday, September 24, 2012

Missing everyone ❤

13 comments:

Sari Yusa Ibrahim said...

rindu juga.. nasib baik selalu nampak kat instagram... hehehe

Wani said...

salam mama ..sihat ? lama x nampak mama..

Mama Hawa/Mama Nani said...

Hehehe Sari
Sib baik Ada instagram nie pun blajar blogging Dari iPhone

ijayuji said...

Salam winduuuuuuuuuu mama!!!!!! miss u toooooooo mama rindu kita tak?? ehehe... punyerlah rindu sgt sampai wordless n3 mama yg ni hihihi... moga mama sihat2 hendaknya insyaAllah!

Mama Hawa/Mama Nani said...

Wslm Wani :)

Allhamdullilah mama baru jer sihat nie.. lama betul menghilang kan hehehe

Mama Hawa/Mama Nani said...

Salam Rindu... ya allah terlalu rindu Ika dgn semua teman2.. alhamdullilah mama baru saja sembuh dah blh bangun dan mkn skrg..

Alin Marlini said...

mama...dapnyer

ogyep yummy mellow said...

Salam Mama,

lama tak singgah sini... VEry tempting lauk tu... Post la resepi ya..

Ayu said...

Assalam mama,
miss u!!..harap mama dah sihat dan
untuk mengubati rindu ini..update ler mama..hehe..hope everyhting is well ya mama..take care dear..

lita rina said...

Pretty Much post it is. I enjoyed very much. If you want to know about “Food Storage” please visit: http://www.efoodsdirect.com

Kingsizesue said...

Lama ya MamaHawa tak post ya...

Rohah said...

salam kenal Mama Hawa....

IBU PUSPITA said...

Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...