Sunday, October 6, 2013

Bertemu kembali


Salam yg teramat rindu buat semua teman2 blogger yg amat di rindui ♥♥...
Entah tak tahu dimana nak bermula... kalau blh byk yg hendak diluarkan disini..  In Syaa Allah & mudah2an nie bkn yg terakhir..

Berbalik pd gmbr mknnan ini di ambik sewaktu pergi ke jemputan pada bln lps di Melaka Tampin... Pada mama lah jemputan kahwin kalau nk dibandingkan di sini mmg berbeza sekali...   lauk pauk
yg cam gini lh yg menambah selera para jemputan yg dtg. Dan yg pasti mama dan suami makan dengan selera sekali hehehe

7 comments:

Me, Myself and I said...

As Salam. Selamat membersihkan sawang2 yg ada. Heheh. Semoga sentiasa dalam keadaan sihat dan ceria.

Cheq Sue said...

assalamualaikum mama... haishhh lama sungguh bertapa ni... lepas ni jangan cuti lama-lama tau...rindu T_T

tun_telani said...

Salam mama.. wahh...1st time tgk lauk kenduri mcm tu..

Mama Hawa/Mama Nani said...

Wslm Cheq Sue..
Kesian kan blog mama...bersawang penuh dgn sampah sarang labah berabuk hehehe tima kasib kerana sudi singgah :-)

Mama Hawa/Mama Nani said...

Wslm exlshina...
Hehehe penat sungguh berkemas blog yg dah lama sepi...tima kaseh sbb sudi singgah sebentar :)

Mama Hawa/Mama Nani said...

Wslm Tun cayang...rindu lh ♡ hehehe tu lh mama pun first time mkb cam gini... tima kaseh tun singgah ke sini...

Easy way to earn money said...

Hello friends,
Good news,This one place to shop for members provides value and convenience. JOIN TODAY to enjoy membership status.
Please visit this site http://www.comprewards.com/
& like this page https://www.facebook.com/comprewards
Thank you.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...