Thursday, August 4, 2011

Sambal Goreng Kicap utk sahur hari ke 4

Salam petang semua buat teman2 yg dah mungkin sibuk didapur... Dah hari ke 4 kite semua berpuasa...kejap jer masa berlalu..
 Lauk sahur pagi tadi...macam biasa jer main campak..suun letak lebih2 makan ngan lauk telur goreng jer.
 SELAMAT BERBUKA SEMUA

menu berbuka seperti biasa mee tak blh tinggal!!

11 comments:

Juwita Jamaludin said...

salam mama.. selamat berbuka.. menarik sambal goreng ni.. ita suka masak2 macam ni.. boleh la cuba nanti lama tak makan

dZana said...

aslmkum mama.. slm rindu-rinduann.. huuu.. dpt lauk camni masa sahur mmg best..selamat berbuka puasa mama...

Anna Qawina said...

aslmkm mama..esok masak apa lak yer..hari2 pk juadah kan..hehe

Mama Hawa/Mama Nani said...

Wslm Ita...Slmt Berbuka jgk Ita n family :) Si Nazli suka lauk kering..mama n hubby suka lauk sup2.. haish kdg2 tak tahu nk msk lauk apa utk sahur..

Diana @ Melley Mey said...

Assalamualaikum mama...
mmg menarik resipi nie... pasti anak2 pun suka makan kan mama... boleh cuba nnt kalau dah abis cuti... :)

Mama Hawa/Mama Nani said...

Wslm Cikgu Zana :)
Salam rindu2an jgk buat zana :)
Aah best lah mkn lauk kering2 begini..lagi2 ada suun tuh dah cukup bagi mama..hehehe

Mama Hawa/Mama Nani said...

Wslm Anna :)
Tulah..ari2 nk duk fikir masak apa..tapi senang jer lauk diorg Anna..mama grg kan telur pun dah cukup..hehehe :)

Mama Hawa/Mama Nani said...

Wslm Diana :)
hehehe msk campak2 jer Diana :) Pagi2 nak msk lauk susah mata tak blh angkat..hehehe :)

cik cek said...

Menu ringkas yang sedap...:) kan Mama...

Mas said...

mama...sedapnya tengok Sambal Goreng Kicap tu...
elokkk bebenar untuk lauk sahur..

Nurul said...

salam, mama..
Sambal goreng kicap tu bkn sesuai tuk bersahur jer, kalau berbuka nak ringkas pun bleh jgk... Sedapp sambal goreng tu ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...