Monday, February 8, 2010

Rendang Hati & Empedal Ayam


Ni lauk untuk dinner... baru saja selesai masak. Untuk tengahari tadi kita orang makan lauk2 simple jer... ikan goreng cicah dengan bawang besar potong dengan cili padi yg dipatah2... baru lah tekak ni terasa... hiassss



Rendang Hati & Empedal Ayam yang dimasak Rendang seperti biasa... Mama cuma ganti kan cili kering kepada cili padi :) Fuyoo... tekak yang tak rasa... tiba2 rasa pedas!!!!!!


Ni jer lauk yg dimakan bersama nasi putih panas2....

4 comments:

♥LOVE2COOK♥ said...

Wow, chicken liver & gizzard rendang ke kak??? Sedapnya...terliur! :)~

PALATABLE said...

Apa khabar Hawa? Terliur tengok rendang awak tu...

http://treatntrick.blogspot.com

Mama Nani/Mama Hawa. said...

Hi Love :) Usually chicken liver & gizzard my kids not fond off... but when cook like tis... them likeeee.
Thx :)

Mama Nani/Mama Hawa. said...

Tak brapa sihat lah :( ni pun masak asal blh jer... rendang simple jer Palatable :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...